Πώς μπορώ να γίνω μέλος;

Η εγγραφή στο Happy-Nes είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν. Μπορείτε να εγγραφείτε τώρα για να ενημερώνεστε για τις καμπάνιες μας και να επωφεληθείτε από τις υπηρεσίες του Happy-Nes. Για να γίνετε μέλος, απλώς συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα μέλους μας.

Μπορώ να κάνω αγορές χωρίς συνδρομή;

Μπορείτε να ψωνίσετε χωρίς να είστε μέλος του Happy-Nes. Ωστόσο, πρέπει να είστε μέλος για να επωφεληθείτε από τις υπηρεσίες του Happy-Nes. Κάντε κλικ εδώ για να επωφεληθείτε από τη συνδρομή Happy-Nes.

Είναι ασφαλείς οι αγορές στο Happy-Nes.gr;

Η Happy-Nes εργάζεται σκληρά για να παρέχει στους πελάτες της γρήγορη, βολική και αξιόπιστη εμπειρία αγορών. Για το σκοπό αυτό διαθέτει πιστοποιητικό SSL. Αυτό το πιστοποιητικό αποτρέπει την προβολή των πληροφοριών σας από τρίτους. Τα στοιχεία της συνδρομής σας ελέγχονται μόνο από την ομάδα Happy-nes και τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ελέγχονται μόνο από τις τράπεζές σας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν εμφανίζονται ποτέ από την ομάδα του Happy-Nes.

Τι είναι το SSL;

Το SSL SECURITY (Secure Socket Layer) είναι ένα πρωτόκολλο ασφαλείας που αναπτύχθηκε από τη Netscape για να παρέχει ασφάλεια και εμπιστευτικότητα κατά τη μεταφορά πληροφοριών μέσω δικτύου SSL. Με την κυκλοφορία της έκδοσης 3.0 το 1996, έγινε πρότυπο που υποστηρίζεται από όλα σχεδόν τα προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο (Microsoft Explorer, Netscape Navigator κ.λπ.) και βρήκε ευρείες περιοχές εφαρμογής. Το SSL διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες που αποστέλλονται μπορούν να αποκρυπτογραφηθούν αυστηρά και μόνο στη σωστή διεύθυνση. Οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται αυτόματα πριν από την αποστολή και μπορούν να αποκρυπτογραφηθούν μόνο από τον σωστό παραλήπτη. Η εμπιστευτικότητα και η ακεραιότητα της συναλλαγής και των πληροφοριών διατηρείται με επαλήθευση και από τις δύο πλευρές. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, πρέπει να δώσετε προσοχή σε δύο πράγματα για να καταλάβετε ότι βρίσκεστε σε έναν ασφαλή ιστότοπο: Ένα από αυτά είναι ένα εικονίδιο κλειδιού ή κλειδαριάς που βρίσκεται στο κάτω μέρος του προγράμματος περιήγησής σας. Επιπλέον, το http: // στην αρχή της διεύθυνσης της τρέχουσας σελίδας αλλάζει σε https: //. Αυτές είναι ενδείξεις ότι βρίσκεστε σε ασφαλή περιοχή. Όταν ψωνίζετε από το Happy-Nes, τα προσωπικά σας στοιχεία, ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας και άλλες σημαντικές και εμπιστευτικές πληροφορίες προστατεύονται με τεχνολογία κρυπτογράφησης 128-bit SSL (Secure Socket Layer), η οποία χρησιμοποιείται με ασφάλεια σε όλα τα όλο τον κόσμο.

Είναι αυθεντικά τα ηλεκτρονικά προϊόντα Happy-Nes;

Ναι, όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα που χρησιμοποιούμε είναι αυθεντικά. Συνεργαζόμαστε απευθείας με τους εισαγωγείς των εμπορικών σημάτων ή απευθείας με τις μάρκες.

Υπάρχει εγγύηση για τα ηλεκτρονικά προϊόντα Happy-Nes;

Τα επώνυμα προϊόντα μας είναι εγγυημένα από την εταιρεία εισαγωγής, η περίοδος εγγύησης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων είναι 1 έτος.

Άνοιξαν τα νήματα του προϊόντος που αγόρασα και τι πρέπει να κάνω;

Τα σχέδια νημάτων του προϊόντος που λάβατε είναι εγγυημένα εφ' όρου ζωής. Σε περίπτωση που έχετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο hello@happy-nes.gr και να μας στείλετε για επισκευή. Σε περίπτωση προβλημάτων που προκύπτουν από την παραγωγή (για περίοδο 3 μηνών), η διαδικασία επισκευής γίνεται δωρεάν και σε περίπτωση που διαπιστωθεί λάθος χρήσης, το κόστος επισκευής θα αντανακλάται στον πελάτη. Η χρέωση αποστολής για επισκευή αντικατοπτρίζεται στον πελάτη.

Πού & Πότε παραδίδουμε;

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι θα λαμβάνετε τα προϊόντα Happy-Nes όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Τα προϊόντα μας διανέμονται από την αποθήκη μας στην Αθήνα, Ελλάδα. Ελλάδα: 1-2 εργάσιμες ημέρες. Ευρώπη: 2-3 εργάσιμες ημέρες. Επιτρέψτε τις καθυστερήσεις κατά τις μεγάλες επίσημες αργίες. Στο e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα βρείτε και τον αριθμό της παραγγελίας σας, φυλάξτε τον για γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παραγγελία σας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ

Στόχος μας είναι η παράδοση εντός των προαναφερθέντων προθεσμιών, ωστόσο, οι ημερομηνίες παράδοσης δεν είναι εγγυημένες καθώς οι αποστολές διεκπεραιώνονται από τρίτους.

Οι χρόνοι λήξης παραγγελίας παρέχονται μόνο ως κατευθυντήρια γραμμή και δεν λαμβάνουν υπόψη πιθανές καθυστερήσεις που προκαλούνται από εξουσιοδότηση πληρωμής.

Οι παραγγελίες θα διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τους Όρους και τις Πωλήσεις.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση παράδοσης στις παραγγελίες.

Χρεώσεις παράδοσης Τυπική παράδοση – Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται από το σύστημά μας, θα δείτε το κόστος αποστολής και το συνολικό ποσό παραγγελίας πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Φόροι & Δασμοί

Οι παραγγελίες ενδέχεται να υπόκεινται σε ΦΠΑ, εισαγωγικούς δασμούς ή/και φόρους, οι οποίοι επιβάλλονται μόλις το δέμα σας φτάσει στη χώρα σας. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε ποιες μπορεί να είναι οι συγκεκριμένες χρεώσεις σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνείο για περισσότερες πληροφορίες.

Πληρωμή

Μπορείτε να πληρώσετε για τα αγαθά σας με πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα. Δεχόμαστε τις περισσότερες κάρτες πληρωμής, όπως: Visa, MasterCard, American Express. Η πληρωμή πρέπει να γίνει στο νόμισμα όπως αναγράφεται στην παραγγελία σας πριν την υποβάλετε. Εάν πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Η πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας θα χρεωθεί για τη συνολική αξία της παραγγελίας σας τη στιγμή που θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Δεν θα δεχτούμε την παραγγελία σας, ούτε θα σας προμηθεύσουμε τα αγαθά έως ότου ο εκδότης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας εξουσιοδοτήσει τη χρήση της κάρτας σας για την πληρωμή των παραγγελθέντων αγαθών ή το τραπεζικό έμβασμά σας φτάσει στον τραπεζικό μας λογαριασμό που αναφέρεται στο ταχυδρομείο επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Εάν δεν λάβουμε τέτοια εξουσιοδότηση, θα σας ειδοποιήσουμε. Διατηρούμε το δικαίωμα να επαληθεύσουμε την ταυτότητα του κατόχου της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ζητώντας την κατάλληλη τεκμηρίωση.

Λαμβάνουμε κάθε εύλογη μέριμνα για να κάνουμε τον Ιστότοπό μας ασφαλή και να αποτρέψουμε την απάτη. Όλες οι συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε αυτόν τον Ιστότοπο διεκπεραιώνονται από το «Viva Wallet», μια ασφαλή διαδικτυακή πύλη που θα είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση και τον αυτοματοποιημένο χειρισμό σε ασφαλές περιβάλλον των πληροφοριών που σχετίζονται με τα στοιχεία πληρωμής σας. Λάβετε υπόψη ότι μπορούμε, ανά πάσα στιγμή και κατά την απόλυτη κρίση μας, να περιορίσουμε την αποστολή σε ορισμένες χώρες που πιστεύουμε ότι διατρέχουν υψηλό κίνδυνο απάτης. Ο αριθμός ή τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά μας

Τα αγαθά σας θα παραδοθούν μετά την εκκαθάριση της πληρωμής σας. Εάν δεν λάβουμε πληρωμή σε εκκαθαρισμένα χρήματα εντός 3 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας σας, τότε η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.

Θα σας στείλουμε τα προϊόντα στη διεύθυνση παράδοσης που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Μπορούμε, ωστόσο, να στείλουμε έγγραφα μόνο μέσω e-mail στη διεύθυνση e-mail που παρέχεται κατά τη στιγμή της παραγγελίας.

Αποστολή

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι θα λαμβάνετε τα προϊόντα Happy-Nes όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Τα προϊόντα μας διανέμονται από την αποθήκη μας στην Αθήνα, Ελλάδα. Ελλάδα: 1-2 εργάσιμες ημέρες. Ευρώπη: 2-3 εργάσιμες ημέρες. Επιτρέψτε τις καθυστερήσεις κατά τις μεγάλες επίσημες αργίες. Στο e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα βρείτε και τον αριθμό της παραγγελίας σας, φυλάξτε τον για γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παραγγελία σας.

Επιστροφή & Ανταλλαγή

Έχετε το δικαίωμα να ανταλλάξετε ή να επιστρέψετε τα προϊόντα Happy-Nes (για πλήρη επιστροφή χρημάτων) εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους. Τα προϊόντα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα με ετικέτες, με όλα τα αξεσουάρ (δηλ. επιπλέον ωτοασπίδες σε ορισμένα μοντέλα) και τη συσκευασία άθικτη. Όταν επιστρέφετε ή ανταλλάσσετε προϊόντα, πρέπει να καλύπτετε τα έξοδα αποστολής. Μόλις τα παραλάβουμε, θα ανταλλάξουμε το προϊόν σας ή θα σας δώσουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την επιθυμία σας. Ωστόσο, δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής. Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν επιστρέψετε το προϊόν. Εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας, διατρέχετε τον κίνδυνο να μην λάβετε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια προϊόντων κατά την αποστολή της επιστροφής.

Περαιτέρω ερωτήσεις: Εάν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας εδώ, είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση: hello@happy-nes.gr

Εγγύηση

Τα προϊόντα Happy-Nes έχουν πλήρη εγγύηση στον αρχικό ιδιοκτήτη για ελαττώματα στα υλικά και την κατασκευή για ένα έτος.

Εάν ένα προϊόν αποτύχει λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, θα επισκευάσουμε το προϊόν χωρίς χρέωση ή θα το αντικαταστήσουμε ή θα το πιστώσουμε κατά την κρίση μας. Αυτή η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκαλούνται από ατύχημα, ακατάλληλη φροντίδα, αμέλεια, ξέπλυμα, φυσιολογική φθορά ή φυσική καταστροφή χρωμάτων και υλικών για παρατεταμένο χρόνο και χρήση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ζημιά που δεν καλύπτεται από την εγγύηση μπορεί να επισκευαστεί με εύλογη τιμή και θα χρεωθεί ένα τέλος για την αποστολή επιστροφής.

Για την αξιολόγηση της εγγύησης, ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει το προϊόν στον αντιπρόσωπο της Happy-Nes από όπου αγοράστηκε με την αρχική απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση που το προϊόν αγοράστηκε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα Happy-Nes,gr, παρακαλούμε επιστρέψτε το ακολουθώντας την Πολιτική Επιστροφών μας και φροντίστε να αναφέρετε το «Το προϊόν ήταν ελαττωματικό» ως λόγο επιστροφής. Εάν η περίοδος επιστροφής των 30 ημερών έχει λήξει, επικοινωνήστε μαζί μας.

Αυτή η εγγύηση παρέχει συγκεκριμένα νομικά δικαιώματα. δεν επηρεάζει άλλα θεσμοθετημένα δικαιώματα που μπορεί να έχετε ως καταναλωτής και τα οποία μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα.